Pengikut

Jumaat, Oktober 15, 2010

Doa Di permudahkan Segala Urusan Dan Hajat...

Ya Allah ya Tuhan kami,Kurniakan Kami Rahmat Dari sisimu.Dan Berilah Petunjuk kepada kami dalam urusan kami dengan segala petunjuk.Mudahkanlah Urusan Kami Ya Allah,Permudahkanlah jgn disulitkan, krna engkaulah yang maha memudahkan, segala yang susah adalah mudah bagimu,Ya Allah sempurnakanlah dgn segala kebaikan dgn rahmatmu,Ya Allah Wahai Yang Paling Mengasihani Daripada Segala yang mengasihani....Amin Ya Rabal Al Amin...
 
sejak dah nak dekat akhir2 tahun ni kepala ni asyik pening je...wahahaha..sekejap je dah nak tiba masanye...satu benda pun tak buat lagi...dok tengok2 kelender dalam hati berkata "ah takpe ada lagi 5bulan" huhuhuhu....wahh..5 buln zaman skrg bnyak cepat woo..bknye mcm dulu...masa zaman2 tecik n zaman2 sekolah terasa masa lambat je berlalu...
 
Dulu masa tecik2 duk terpikir bila lah nak sekolah..bila dah sekolah duk pikir bila lah nak keje nak dapt wit bnyak2..lepas keje duk pikir bila ler nak ada bf ni....(huh gatai)..pastu dah ada bf terfikir bila ler bf aku nak lamar aku ni....wahahaha..dah kena lamar duk pikir bila ler aku nak kawin dgn tunang aku ni...bila dah kawin mesti korang terfikir wahh..bahagianye hidup bila ler nak dapat anak yang cumil2....dah ada anak terfikirlah bila ler anak2 aku nak besar,sekolah,keje n kawin pastu aku timang cucu...wahahaha...betul tak apa yang cik bella ckp ni...korang pun fikir mcm tu jugak kan....hihihihi...
 
so skrang ni cik bella tgh mengalami peringkat yang ke bab nak kawin tu...huhuhuhu...pening kepala...walaupun bkn cik bella yang kena sediakan wang hntaran tapi cik bella pun kena keluarkan wit jugak untuk barang2 cik bella......huhuhu..tu yang dok pening...bknye takde simpanan...ada tapi cuma takut tak cukup je....mudahan2 segala urusan cik bella di permudahkan...org ckp kalau kita nak membina masjid insyallah Allah akan permudahkan segala urusan..cuma kita sebagai umatnye kena lah sentiasa berdoa..insyallah.....

Tiada ulasan:

kita telah dijodohkan Bersama Sehati serta sejiwa....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers